dinsdag 4 september 2018

Wim leeft

Nu dit blog opnieuw opgestart is en alles ineens anders moet (van mezelf), hoort daar ook een nieuwe naam bij, vind ik. Dat zou dan wel de derde worden in zes jaar tijd. Hm. Voor Casa Splendini heette het Guinness, Books & Records. Leuk, maar het gaf veel verwarring.

Een nieuwe naam verzinnen die ook nog eens de lading dekt valt niet mee. Ik denk aan: Anders nog iets?, Daily Error, On the Outside Looking In, Wim’s Zeurblog, Party Pooper en Een heer moet alles alleen doen (de Bommeltitels zijn sowieso allemaal goed). Erg geschikt vind ik Paarlen voor de Zwijnen, maar dat schept verplichtingen. Ik kan nu eenmaal niet elke dag een Gouden Ei leggen. Bepaald niet origineel zou zijn Wim schrijft, of Wim leest. Dan liever Wim lééft, maar dat doet me toch te veel denken aan die kreten langs de snelweg. Grootste kanshebber is nu Spek & Bonen, omdat ik daar eigenlijk al járen voor schrijf.