dinsdag 23 oktober 2018

Tussenstand

Tijd voor een kritische terugblik. In september heb ik dit sluimerende blog enthousiast weer opgestart.  Ik had en heb veel plannen en ideeën, maar op de een of andere manier lukt het me niet goed om mijn draai (terug) te vinden.

Mijn bedoeling was om vaker een stukje te plaatsen, liefst elke dag, en dan vooral kort. Zaken die me opvallen, impressies, korte besprekingen, foto’s. In vliegende vaart ging ik van start, 26 blogposts in de maand september, maar in oktober stagneert de zaak. De stukjes worden weer wat langer en ik kom in de problemen met de beschikbare tijd. Er ontstaat zelfs iets van werkdruk en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Daarnaast heb ik de neiging meer over mijn woonplaats te schrijven, de vraag is of ik dat wel wil op dit blog. Verzuring dreigt, want ik erger mij aan dingen. Ik heb al veel kladstukjes “verscheurd”, gisteren zelfs nog twee. Natuurlijk hoeft het niet altijd gezellig te zijn, maar ik wil toch graag de sfeer van hobbyblog behouden. Het moet geen hier klaagmuur worden.

Kortom, ik moet nog eens goed overdenken hoe ik verder ga met dit blog. Mijn plezier om het te maken moet in ieder geval voorop staan.