zondag 2 september 2018

Kort & Vaak

Gisteren dan toch weer een blogpost geplaatst. Na bijna 11 maanden demotivatie kruipt het bloed opnieuw waar het niet gaan kan. Een cartoon over een voor mij herkenbare biebirritatie was uiteindelijk de inspiratietrigger.

Het lijkt me leuk om de zaak weer op te pikken, maar dan anders. Vaker en korter bloggen bijvoorbeeld. Impressies, invallen, wat me op een bepaalde dag bezighoudt en wat ik tegenkom. De afgelopen maanden heb ik nog wel de kolom “laatstgelezen” (hiernaast) bijgehouden. Dat zal ik blijven doen, maar dan als blogpost, een ultrakorte boekbespreking.

De komende tijd gaat dit blog dus op de schop, op de helling en in de steigers. Experiment, misschien een andere indeling, een andere naam zelfs. Ik heb niet de illusie dat dit anderen geweldig zal interesseren allemaal, mijn bedoeling is dat ik het zelf (weer) leuk vind om te doen.

It moat allegear hielendal oars.